Down Under! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mike & Rick Hoeksema / Lommerts - WaarBenJij.nu Down Under! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mike & Rick Hoeksema / Lommerts - WaarBenJij.nu

Down Under!

• 30 Augustus 2008 - 10:10

Goede reis, boys!!

• 30 Augustus 2008 - 16:05

Harry En Jorien:

we willen de ontwikkelingen natuurlijk ook wel gevisualisserd kunnen volgen... toch wel camera met kabeltjes enzo bij jullie? nogmaals hele fijne tijd gewenst!

• 02 September 2008 - 10:11

Joost&Ruben:

Lieve, lieve jongens,

Amper een paar uur weg, en nu is het al stil aan het Hoendiep. Iedereen zit er verslagen bij, staart maar wat voor zich uit en het is doodstil...Hoe moet dat nou, 6 maanden zonder onze vrienden, waar we lief en leed mee deelden, een lach en een traan...

Weet dat we elke dag aan jullie denken en jullie steunen, welke keuzes jullie ook maken.

Het ga jullie goed!!

We houden van jullie

Joost en Ruben

• 02 September 2008 - 13:50

Bartos:

eeej kerels veel plezier he ;)

laters :D

• 02 September 2008 - 19:21

Jur Lommerts:

Hey Boys, we zijn nu al trots op jullie en je bent nog maar net vertrokken. De uitstekende voorbereiding in combinatie met jullie improvisatie talent en wilskracht zal jullie door de eventuele moeilijkheden slepen. Geniet er van.

• 03 September 2008 - 07:34

Henny Koops:

Lieve Rick en Mike,

Welkom in Australie. Doodmoe denk ik, dus lekker even bijslapen. Ik vind het erg spannend hoe het jullie zal vergaan en zal regelmatig even op de mail kijken. Heel veel succes en in gedachten duim ik voor jullie.

Knuffel voor jullie beiden.

• 03 September 2008 - 09:15

Marieke:

hey,wanneer jullie dit lezen hebben jullie een intensieve reis achter de rug en de nodige emoties verstouwd.
    Wij, of tewel de achterblijvers,moeten ook af en toe diep ademhalen........en we denken zeer geregeld aan jullie.
    We hebben alle vertouwen in jullie avontuur en wensen jullie vele mooie ervaringen toe.
    Liefs, Marieke

• 03 September 2008 - 12:31

Marieke:

Ter kennisgeving: Rick heeft zojuist gebeld. Ze zijn gearriveerd in hun hostel. De reis was erg lang, ze zijn blij dat ze nu kunnen slapen.
    Het is in Melbourne 8 uur later dan hier...

• 03 September 2008 - 13:25

Tantie Greet :

Lieve jongens,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn .

Ineke en ik hebben de terugreis ook goed doorstaan.

Veel plezier en we houden jullie site in
    de gaten.

liefs greet en ineke

• 03 September 2008 - 15:05

Barti:

Goeiedag eem Groningse Bourgondiërs, kwas niet in staat jullie nog een bezoek te brengen voor vertrek, daarom bij deze 3 dikke zoenen en heel veel succes+plesante tijd gewenst!! Succes met het local bier, vrouwen en natuurlijk de studie. Take care, Greetzz Niek

• 03 September 2008 - 16:27

Ineke:

Hi Rick en Mike
    Ergens op een stapelbed in Melbourne....maar ok zoals ik net hoorde.

Komende dagen even rondkijken en orienteren, zet m op!

doeineke

• 04 September 2008 - 06:45

Henny Koops:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn, en ik hoop dat jullie een beetje goed geslapen hebben. En nu maar ontdekken hoe het daar allemaal werkt. Ik wens jullie daar heel veel sterkte mee. Zet hem op.
    Hoop snel iets van jullie op de mail te zien.

Groetjes Henny

• 06 September 2008 - 15:42

Johan En Marieke:

hallo jongens, leuk dat het jullie nu al zo goed bevalt we hebben het sms- je ontvangen we blijven de komende tijd jullie site bezoeken veel plezier en geniet ervan.

Mike & Rick

Hoi, Wij gaan 2 september naar Australie, Melbourne om precies te zijn. Hier gaan wij de komende 6 maanden vertoeven voor onze stage. Stagelopen gaan we bij Golf Australia. Dit is de nationale golf federatie. Hopelijk wordt deze site regelmatig bezocht door jullie! Op deze manier kunnen onze ontwikkelingen op de voet gevolgd worden. Trouwens, het plaatsen van een reactie wordt eveneens gewaardeerd! Groetjes, Mike & Rick

Actief sinds 29 Aug. 2008