Ervaringen om nooit te vergeten! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mike & Rick Hoeksema / Lommerts - WaarBenJij.nu Ervaringen om nooit te vergeten! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Mike & Rick Hoeksema / Lommerts - WaarBenJij.nu

Ervaringen om nooit te vergeten!

Door: Rick & Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike & Rick

17 December 2008 | Australië, Melbourne

Vrienden, familie en andere geinteresseerden, er staat weer een nieuw verhaal voor de deur! Voordat wij daarmee gaan beginnen willen wij eerst onze maandelijkse dankbetuigingen geven aan alle mensen die de moeite nemen de verhalen te lezen en een leuke reactie weten te plaatsen. Dank daarvoor! De fam. Falke en Groeneveld bedankt voor de attente kerstkaarten, die zijn een hoop pluspunten waard!

Goed, we waren gebleven bij rustige weken en het financiele einde van de maand. Voor veel studenten ook wel bekend als de 24e van de maand. Tot de 24e hebben wij 'rustig' geleefd, dit houdt in veel films kijken, slapen, sporten en natuurlijk eten en drinken! De 24e kwam hierdoor al vrij snel dichterbij.. Maandag de 24e hebben wij dan ook even flink de bloemetjes buiten gezet in Melbourne, dinsdag waren we vrij van stage aangezien iedereen op een toernooi was en er op het kantoor niet veel te doen was. Aanvankelijk leek het er op een sombere avond te worden, alle kroegen waren dicht en aan het lopen leek geen einde te komen.. Aangekomen in de stad kwamen we een leuke Ierse Pub tegen, leuk is nog licht uitgedrukt, het was een dolle bedoeling over daar en wij wouden ons graag mengen in het feestgedruis! Na dat het feest eenmaal afgelopen is lopen we richting de taxi's, de een met een vrouw, de ander zonder, maar hier kwam gauw verandering aan.. Rick kwam namelijk een leuke Amsterdamse tante tegen en pakte de taxi waardoor Mike voor de lastige keuze kwam te staan om of sociaal mee te gaan met Rick, of voor zijn eigen succes te gaan en met een ander groepje mee te gaan, het laatste was het geval. Na maanden van samenleven scheidde hier onze wegen voor even... Maar typisch voor de relatie tussen Rick en Mike is dat Rick, Mike later weer kwam opzoeken en ze zo toch weer herenigd werden!

De volgende dag vertelde Rick aan Mike dat het een erg leuk meisje was, Rick was er nog niet helemaal uit hoe ze ook alweer heette, dus dat bewaren we voor later.. Het ging zelfs zo ver dat Rick iets moest toegeven aan Mike.. Waar Mike al die jaren dacht dat Rick een Groninger in hart en nieren was, FC Groningen supporter, fan van Martin Drent, etc... Werd Mike de volgende dag bestookt met mails over die club uit Amsterdam, kerstliedjes over Rafael van der Vaart, 100% A***.. Waar Rick zich allemaal wel niet gek door laat maken en Mike gek van wordt... Hieronder nog even een kort fragment uit de email:

"Ik ga praten over ajax met mien lover. Fc groningen is history.

Liefdes van mijn leven:

1. Ajax
2. DVZN (DeVriendinZonderNaam)
3. Cabonassie (Hoeksema)

Vanavond effe DVD’tje ‘Daar hoorden zij Engelen zingen’ kijken. (aanradertje). AJAX de club die het voetbal heeft uitgevonden!"

Jullie zien het al, vlinders doen rare dingen met een jongeman..

De woensdag daarop hadden wij afgesproken met dat meisje en naar de kennismaking kwamen we erachter dat het ging om Bianca! Het was een hele leuke avond met enkele drankjes en het slotakoord in Crown Casino, nummertje 6.. We hadden een afspraak gemaakt om te gaan dubbelen.. Het Ajax (sorry voor het woord) koppeltje tegen het onbekende koppel Mike en Anouk (reisgenote van Bianca).

De donderdag stond in het teken van het begin van de Australian Masters en het kerstdiner met Golf Australia.. Jullie denken nu HEE? Zo vroeg al een kerstdiner? Nou dat heeft zo zijn redenen.. November en December staan in Australia in het teken van de grote Golftoernooien en iedereen van the office is daar dan ook om te werken.. Vandaar dat het Kerstdiner niet rond kerst plaatsvond, maar enkele weken eerder.. We zaten in een vrij exclusief restaurant en er was een bepaalde eetkamer voor ons afgehuurd (The Wineroom) Het eten was verrukkelijk en de biertjes gingen er ook goed in. En ja ouders wij hebben ons weten te gedragen die avond, ondanks de nodige alcoholische versnaperingen..
Maar er vonden ook de uitreikingen plaats van de zgn Golf Australia awards. Elke werknemer kreeg een award met een humoristische knipoog naar het afgelopen jaar. Rick kreeg de Rheem award, Rheem in de trend van badkamer. Rick had zich namelijk een paar weken geleden snachts opgesloten in de badkamer en is er daarna voor een uur niet meer uitgekomen, op het werk zorgde dit voor de nodige hilariteit. Mike kreeg de corporate sales award. Onderaan deze mail zie je onder mijn gegevens een plaatje van de Australian Open staan, als je op dat plaatje klikt wordt je doorgelinkt naar een pagina met kaartverkoop voor de Australian Open. Mike had deze link echter onbewust verandert in een pagina met leuke meiden.. De collega’s maakten er van dat het om een site van lichte zeden ging en dat leverde ook alweer de nodige hilariteit op! Gelukkig dat men hier een goed gevoel voor humor heeft!

Dan the Australian Masters die dezelfde donderdag begon en zou duren t/m zondag.. Dit is een golftoernooi voor professionals uit de hele wereld. Was echt een mooi evenement en ook groots van opzet. Hier nog een linkje met wat Nederlandse nieuwsresultaten over het evenement (jaja, ook in Nederland wordt er aandacht aan gegeven;) ) http://news.google.nl/news?hl=nl&q=australian+masters&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=news_group&resnum=1&ct=title .
En dit is de link van het toernooi http://www.australianmasters.com.au/

Goed dan willen jullie natuurlijk graag weten wat onze taken waren op dit evenement. Nou wij waren vertantwoordelijk voor de promotie van de Australian Open voor women volgend jaar in Melbourne. Aangezien de Open voor mens volgende week en in Sydney zijn, was het meer voor de hand liggend om de Woman Open te gaan promoten. Het promoten hield in dat wij zogenaamde packages moesten verkopen. Er was de mogelijkheid tot om 3 verschillende producten te kopen voor klanten: Allereerst de Pro- Am oppurtunity. Dit houdt in dat je als gast met een professional speelt, in dit geval een dame. Je koopt hiervoor 50 tickets voor het gereduceerde bedrag van 20 dollar. Dit komt neer op 1000 dollar en hiervoor krijg je terug 50 kaartjes en je krijgt de kans met een professional te spelen. Verder verkochten wij nog een ontbijt voor 100 dollar, niet alleen de muesli of brood dat in Nederland wordt gegeten, maar ook met champagne en gastsprekers etc. En er was nog een lunch te verkopen volgens het zelfde concept als het breakfast.

Het hoofddoel was de Pro Am te verkopen, vorig jaar hadden ze er 4 van verkocht gedurende het weekend. 1000 dollar is natuurlijk een hoop geld en niet voor iedereen weggelegd. Wij hebben er dit weekend meer verkocht en onze leidinggevenden waren dan ook erg tevreden over ons! Het was echt een prachtig weekend, golf gezien met spelers die al 5 miljoen euro bij elkaar hebben gespeeld door de jaren heen, wat kunnen die spelers golfen zeg! Ook veel mensen ontmoet met belangrijke funties, Rick merkte wel terecht op dat het jammer is dat je niet veel aan je netwerk hebt hier als je straks weer terug in Nederland bent. Ook hebben we nog een leuke roddel mogen horen, Tiger Woods komt waarschijnlijk volgend jaar op de Masters komt spelen, hebben wij weinig aan, maar toch leuk om te horen! Hij vraagt alleen wel 3 miljoen dollar om alleen al te komen! Dus mensen, jullie hebben dit nieuws niet van ons!

De zaterdag tussen de Masters door hebben wij nog (geprobeerd) te tennissen, het was al vrij donker dus daar kon een dikke vette streep doorheen.. Verder hebben wij wat gegeten en gedronken met Anouk en Bianca, 2 hele leuke tante's! Was een gezellig avondje, nog even de stad in geweest met de dame's alvorens wij ons bedje opzochten.. Tussendoor is Rick zijn nichtje, Sjoukje, ook nog langsgeweest.. Wij zijn met haar naar de film geweest, ‘In Australia’. Een prachtige film over de outback van Australia en Darwin! Het bekijken van de film In Australia (casted by Nicole Kidman, Hugh Jackman, etc.) is een must!! Na het zien van deze film weet je meer over de diverse achtergronden die het land kent!

De week erop was een stageweek als alle andere weken. Rustig aan onze opdrachten en taken gewerkt. Verder kregen wij het goede nieuws te horen dat wij mee zouden helpen aan de Australian Open in Sydney, deze zou de week er op gehouden worden.
Door ons goede werk op de Australian Masters zijn wij ook uitgenodigd om op de Australian Open in Sydney te gaan werken! Wij zullen hier de interactive zone gaan managen. Dit is een zone voor kinderen met allerlei mogelijkheden om te putten, chippen en af te slaan. (Jaja, wij zijn de golftaal inmiddels ook al machtig ;)) Wij hebben de leiding gekregen over dit gebied en zullen verschillende mensen moeten proberen aan te sturen. Er zou nog een heel team van medewerkers van Golf Australia heen gaan, natuurlijk wel met andere taken, maar mochten zij onze hulp nodig hebben dan is dit geen probleem.

Na de stageweek stond het weekend met onze supervisor, Kevin Tangey voor de deur. Kevin had ons uitgenodigd om met zijn vrouw en hem de Great Ocean road voor een deel af te rijden.. Natuurlijk een fantastisch aanbod van hem en tekenend voor de relatie die wij met hem hebben.. Helaas kon zijn vrouw vanwege de hond niet mee en werd het dus een heuze Men-Trip (In de volksmond ook wel Nananananaah MEN TRIP genoemd)!
Het weekend van 6-7 december heeft Kevin Tangey, onze supervisor van Golf Australia, ons meegenomen om de Great Ocean Road af te rijden. Het was een geweldig weekend. Op de vrijdag zijn wij met Kevin meegereden naar zijn strandhuis, waar wij hier zijn vrouw hebben ontmoet. We hebben een prachtig gedeelte van Australia gezien. Kevin heeft de respectabele leeftijd van 53 jaar met andere interesses, maar toch hebben wij ons op sociaal gebied weten te handhaven. Dit valt natuurlijk ook op conto van Kevin te schrijven. De zaterdagavond liet Kevin zien ook wel een biertje te lusten en hebben wij een gezellige avond gehad in de plaatselijke pub!
Wij hebben het als zeer prettig ervaren Kevin ook in informele sferen te treffen. Het is een top-weekend geweest.
Het zegt veel over Kevin, hij offert een vrij weekend op, om ons een mooi gedeelte van Australia te laten zien. Hij is een warme, behulpzame persoonlijkheid. Wij zijn erg blij met Kevin als supervisor.
Trouwens, afgesproken werd dat er tijdens de trip niet over het werk gepraat mocht worden.

De volgende maandag (we praten inmiddels over 8 december, het einde is in zicht;)) vond de Sinterklaasavond plaats met Bianca en Anouk! De boys waren zeer zenuwachtig over wat er nou gekocht moest worden en wat er allemaal in het gedicht zou worden geplaatst. Het werd echter een fantastische avond vol met lekker eten, oude Sinterklaas herinneringen en natuurlijk prachtige cadeau's! Zo hebben de jongens van de dame's een ingelijste foto gekregen waar wij tegen aan kunnen praten en naar kunnen kijken in moeilijke tijden! Ook is er nog getennist, leuk is te vermelden dat Rick al zijn drie wedstrijdjes heeft gewonnen en Mike maar tot 1 schampele overwinning is gekomen.. De trend was dan ook gezet voor een leuke avond en het zou de volgende ochtend pas eindigen na enkele pokerpotjes en wandelingen rondom de kerk! De dame's zijn blijven slapen en we hebben nog even gezellig nagekletst over de geslaagde avond. De volgende avond zouden de ladies ons aanmoedigen tijdens de zaalvoetbalwedstrijd (deze zou overigens eindigen in een spectaculaire 7-7!!!) De dame's brachten ongekende krachten boven bij de jongens, maar het was niet genoeg voor de zege deze avond.. 'S avonds afscheid genomen, hier en daar werd een traantje gelaten en gepraat over dat het jammer was dat die Backpackers toch zoveel moeten reizen in Australia..

Dan nu weer over tot de orde van de dag, de Australian Open stond namelijk voor de deur! Woensdagochtend zouden we vertrekken na dinsdagmiddag de laatste spullen te hebben opgehaald die wij mee zouden nemen.
Woensdagochtend de taxi gepakt naar het vliegveld en daarna rond half 10 vertrokken richting Sydney. Woensdagmiddag kwamen we aan op de Royal Sydney Golf Club te Sydney. De golfclub bevond zich in de duurdere wijk Rose Bay en was werkelijk waar een prachtige course + clubhuis. (Staat in top-50 beste golfclubs ter wereld!) Tevens schijnt het 1 van de mooiste clubhuizen van Australie te zijn. Aldaar aangekomen hebben wij kort met Chris Schwen, de manager van het championship, gepraat over hoe en wat en hebben we wat kleren gekregen om te dragen de komende dagen. Klinkt wellicht alsof wij geen kleren hebben hier, maar wij doelen natuurlijk op Golf Australia & Australian Open kleding.. Die dag hebben wij doorgewerkt tot 24.00 savonds en daarmee onze goede wil getoond. We moesten Chris meehelpen met enkele operationele taken, daar ontkom je niet aan bij een dergelijk groot evenement natuurlijk.
Aangekomen in het hotel bleken wij te beschikken over een mooie kamer met 2 kingsize beds, flatscreen tv'tje, relaxte badkamer en wat allemaal wel niet meer! De volgende ochtend om half 7 er af en om 7 uur met de taxi richting de golfbaan.. Aangekomen nog enkele klusjes voor Chris gedaan en vervolgens bezig geweest voor 'onze' kidszone. Gaetan, onze hulp van Birdieball, meegeholpen met enkele dingen en de vrijwilligers geinstrueerd. De rest van het weekend zou zo verlopen, wij zouden de zone coordineren en af en toe meehelpen met het begeleiden van de kinderen met golfen.. Wij kunnen inmiddels al een beetje (heeeul klein beetje) golfen en konden waar nodig de kids voorzien van tips en adviezen. Verder hebben wij topgolfers in actie gezien (John Daly, Stuart Applebey, Robert Allenbey, Graig Scott, Graig Perry) Zomaar wat namen die aanwezig waren op het evenement. Het weer was de eerste dagen niet super, maar vanaf vrijdag t/m zondag 30 graden plus een lekker zonnetje.. Zaterdagavond hadden wij het zgn. 'Golf Writters' diner. Dit is een diner voor alle golfjournalisten uit de hele wereld, alle belangrijke mensen uit de golfwereld aanwezig en wij hadden een tafel met medewerkers van Golf Australia en een journalist. Het bleek een interessante, maar ook langdradige avond te worden, veel verhalen van oude mensen over vroeger.. Het werd zo saai dat Mike op een gegeven met koffie begon te gooien om op die manier eerder naar huis te kunnen. Natuurlijk was dat niet de reden, maar het klinkt wel leuk! Verder die avond nog 'even' de Harbour Bridge en Opera House gezien. Sydney is echt een geweldige stad met allemaal mooie baaitjes en als hoogte punt natuurlijk net genoemde bezienswaardigheden. Zondag, de finaledag, een erg interessante dag met als hoogtepunt the front row seats bij de play off tussen Tim Clark en Matthew Gogging! Daarna tijdens de prijsuitreking op 2 meter van de kampioen gestaan met het bord van alle sponsors van het evenement als achtergrond voor de uitreiking. Als het goed is zijn onze benen te zien op televisie! Het was echt een geweldig evenement en een prachtige ervaring om mee te maken! s’Avonds tijdens de cocktail party zijn wij door de Chairman van Golf Australia, Anne Lennegan nog voorgesteld aan de kampioen, Tim Clark, ook heel leuk om hem te kunnen feliciteren en even een praatje met hem te maken. Na de Cocktail party stond een afscheidsfeest met alle medewerkers van de Open op de planning. Rick zag er zichtbaar moe uit, en dat was een reden voor de beperkte uitsmijter Rick de entree tot het feest te ontzeggen, wegens overmatig drankgebruik. En laat het deze keer nou echt niet een keer aan de orde zijn. Dit was een klein smetje op het Sydney-verhaal.
Maandag weer teruggevlogen naar Melbourne en de week was afgelopen!

Vanaf nu nog een weekje stage, vrijdag de afsluitende barbeque met het hele Golf Australia team en dan..... VAKANTIE! Rick zijn ouders, tante, broers en zusje komen zondagochtend langs en dan staat ons weer een nieuw hoogtepunt te wachten! Wij kijken al weken uit naar de vakantie en bijna is het zover!

Voordat wij dit verhaal eindigen willen wij Dhr. Vogel feliciteren met het aanbreken van de winterstop.. Meneer van Dijken met de goede resultaten op school en alle verleidingen die hij weet te weerstaan op vrouwelijk gebied. De andere boys willen wij meegeven, vooral op dezelfde manier door te moeten gaan. Vergeet niet te genieten, want voordat je het weet staan deze schoffies weer op de stoep!

Merry Christmas and a prosperous new year for all of you!

Kus,

Rick & Mike

• 17 December 2008 - 06:45

Bredewegjes:

Mannen, wat weer een verhaal! Ik begin zo langzamerhand te twijfelen wat beter is: jullie weer thuis of nog jaren dit soort verhalen.... even nadenken.......................................................................................................................................................................................................................Kom dan toch maar weer thuis. Geniet van de vakantie en tot volgend jaar!

• 17 December 2008 - 07:43

Marieke:

Onze koffers zijn bijna gepakt, en we krijgen door deze verhalen wel heel veel zin om naar jullie toe te gaan. Een land waar veel te beleven is.
    ps. Wat zitten de Bredewegjes vroeg achter de computer......
    Tot gauw, Marieke

• 17 December 2008 - 08:39

Henny Koops:

Lieve boys,

Wat heb ik weer genoten van jullie verhalen. Ik had een ochtendhumeurtje, maar dat is door jullie verhaal weer over. Dank daar voor. Ik wens jullie een ontzettende gezellig tijd met de familie en hele "warme" feestdagen toe.
    En...natuurlijk een heel flitsend 2009.

Lieve groetjes, Henny

• 17 December 2008 - 14:21

Mikesmama:

He jongens, wat een leuk en uitgebreid verhaal weer. Lekkere vakantie dus zo en met familie, dus Rick en Mike toch ook wel, jullie boffen maar met al die belangstelling! Begrijp dat Kevin jullie al wat ingewerkt heeft als gastheer...Nou, nog een paar nachtjes..
    Veel plezier alvast

groeten van Ineke

• 17 December 2008 - 17:32

Marlies:

Mooi verhaal jongens!! Leuke dingen beleefd en goed genieten van Australie!! Geniet van jullie vakantie, feestdagen en alvast een happy 2009!!
    Kus Marlies

• 17 December 2008 - 18:24

Mevr. Kluin:

Heren, wat weer een fantastisch stukje proza.
    Heb wel door dat de heer Lommerts wel durft te tennissen tegen de vrouwen aan de andere kant van de wereld...

Fijne feestdagen en alvast een goede jaarwisseling toegewenst!

X Mirjam

• 17 December 2008 - 21:05

Jorien:

en nu moeten jullie wéér naar sydney.... 'geen straf denk ik! wat dat netwerk betreft, maak je geen zorgen in deze tijd is afstand niets.... hele fijne wel verdiende vakantieweken gewenst en tot in het nieuwe jaar.
    merry christmas and a happy new year

• 18 December 2008 - 01:08

Rick:

Haha bedankt voor alle lofbetuigingen. Daar worden we gewoon verlegen van!

Wat betreft die vlinders. Die zijn er zeer zeker niet! Dat wou ik nog even duidelijk hebben!!

• 18 December 2008 - 02:45

Anoniempje:

Maar ze waren er toch zeker wel!

• 18 December 2008 - 17:14

Ineke(moeder Sjouk):

Mannen, mijn Complimenten, wat een uitgebreid verslag, leuk om te lezen en we krijgen een goede indruk. De vraag blijft natuurlijk, wat de ongekuiste versie aan de vrienden verteld.
    Hoofdzaak is, dat jullie het naar je zin hebben en dat is wel het geval zo te lezen. Hele fijne Feestdagen en een mooie vakantie gewenst. Groetjes, Ineke

• 18 December 2008 - 20:27

Anoniempje2:

Inderdaad Rick, niet de stoere bink gaan uithangen. Weer met beide voeten op aarde en op de wasbak!

• 18 December 2008 - 22:52

Anouk:

Super leuk verhaal jongens!
    En in Sydney zien we elkaar allemaal weer en dat is al over 2 weekjes!!
    Have fun met het reizen!

Kus

• 20 December 2008 - 20:39

Maudy:

Mannen wat een ervaringen, op allerlei gebied en wat leuk om van mee te genieten. Geniet van jullie welverdiende vakantie en heel veel plezier met de familie.
    Fijne feestdagen en een heel goed begin voor 2009!!
    Liefs uit Meppel

• 23 December 2008 - 10:42

Ingrid:

Lieve Rick en Mike en de rest van de familie,

Wat weer een verhaal, jullie maken daar wel ontzettend veel verrijkende dingen mee.
    En nu lekker vakantie vieren met de fam. Ze zijn goed aangekomen heb ik van oma gehoord. Wim, Han en ik gaan morgen met ons haasje in de pan naar Sappemeer. Woensdagavond ga ik met oma naar de kerk en daarna een salade eten.
    We gaan dan op 1e kerstdag eten bij Herman en Joke. De 2e kerstdag weer terug naar Eindhoven om Lon en Bas en Mandy te ontvangen en te voorzien van een kerstdiner. Jongelui ik wens jullie nogmaals hele fijne kerstdagen en een flitsend begin van het nieuwe jaar 2009.
    Tot volgend jaar,
    Groeten en kus,

Ingrid

• 24 December 2008 - 10:54

Mikesmama:

Hoi Rick, Mike en familie!

Bij jullie al Kerstavond op dit moment terwijl wij hier de buit, de boodschappen binnenhalen...
    Wel een bijzondere Kerst voor jullie daar.
    We wensen jullie een fijne Kerst en natuurlijk een lekkere vakantie verder.

liefs van Brian en Ineke

• 24 December 2008 - 20:41

Greetje:

Hallo jongens,

Kunnen jullie op de valreep nog net even een fijne kerst toewensen op kerstavond.
    Zal wel een heel bijzondere kerst worden daar Down Under.

Tweede kerstdag zullen we ongetwijfeld met z'n allen even aan je denken Mike, vooral natuurlijk tijdens het verdelen van de kalkoenpoten.
    Ook dit jaar is er weer zo'n beest ingevlogen.

Groetjes Vitali en Greetje

• 26 December 2008 - 13:40

Lucie:

Hoi Mike

Hoe is het kerel?
    Eindelijk een berichtje van mij.sorry sorry
    Ik ben nu bij greet en vitalie en de hele fam en ik mis je nu heel erg! Dikke kus Lucie

• 31 December 2008 - 13:48

Froukje:

Haa! GELUKKIG NIEUWJAAR!! Bij jullie is het al zover, wij moeten nog even doorbikkelen tot de klok 12 uur slaat ;) Veeel plezier vannacht! En we hebben nog even contact over New Zealand!

xx, Froukje

• 01 Januari 2009 - 15:09

Opa Hoeksema:

Dag Mike, hoe gaat het met jou? Ik hoorde dat je in Australie zit. Ik wens jou een goede tijd daar en behouden thuiskomst. En een goed en gezond 2009

Het ga je goed.
    Groeten Opa Hoeksema

(met behulp van Nienke)

• 09 Januari 2009 - 17:49

Nicolas:

hey mike leuk nieuwjaar gehad?
    ik hoor nog van je ja oke mazzzzzzzzel

gr nicolas

• 14 Januari 2009 - 18:12

Hey hello!!

Stil, aan de overkant?
    Hoe gaat t jongens in het nieuwe jaar? Komt er nog n stukkie, offe....
    Ze zijn altijd zo leuk en jullie weten, iedereen kijkt er naar uit!
    Een opstel misschien over jullie geweldige vakantie, nou, we lezen het misschien bkort?

doeineke

• 19 Januari 2009 - 21:41

Alexandra:

beste mike &rick,
    via via kwam ik op jullie site terecht en zie dat jullie stage lopen in australië. ik zou graag willen weten of jullie mij even een mailtje willen sturen met evt. contactgegevens o.i.d.
    ik zoek namelijk een stage voor een half jaar in australie, en wil heel graag iets met sport doen!
    willen jullie mij een mailtje sturen?
    groetjes!
    alekz_andra@hotmail.com