Nog eventjes dit... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mike & Rick Hoeksema / Lommerts - WaarBenJij.nu Nog eventjes dit... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mike & Rick Hoeksema / Lommerts - WaarBenJij.nu

Nog eventjes dit...

Door: Rick & Mike

Blijf op de hoogte en volg Mike & Rick

04 September 2008 | Nederland, Groningen

Ook willen wij nog benadrukken dat de mensen hier heeeel gastvrij zijn, iedereen is bereidt ons te helpen. Wij hebben zelfs al de nodige afspraakjes staan om eens wat te gaan drinken met wat leuke dames... In het vliegtuig hebben wij ook nog een Nederlandse jongen ontmoet, Pieter uit Amsterdam, jaja. Hem hebben we ook al een paar keer gezien hier en al wat mee gedronken. Kortom, het is hier een grote gezellige bedoeling! Maar zoals in het eerdere bericht worden er ook de nodige culturele activiteiten gedaan en zijn we ons al aan het voorbereiden on de stage!!

xjes

• 04 September 2008 - 11:53

Henny K:

.geweldig wat jullie allemaal al gedaan hebben.Volop genieten dus, Heerlijk. Leuk dat jullie zo snel een mail hebben gestuurd. Ben nu al benieuwd naar de volgende.
    Succes maar weer.

Liefs Hen

• 04 September 2008 - 12:46

Joep:

Ha teddy's,

Klinkt goed allemaal. Is het de jetlag of een knarsentandende/snurkende bedgenoot? Haal die cabenossi ...!

• 04 September 2008 - 14:47

Ineke Blom- Melman:

Even voorstellen; ik ben de moeder van Sjoukje en een volle nicht van je moeder(dochter v gerda)
    Ik wens jullie heel veel plezier in aussieland, maar dat gaat jullie wel lukken voor mijn gevoel. Jullie zijn al met zijn tweeen, makkie natuurlijk. En jullie zijn de eerste dagen al zonder kleerscheuren doorgekomen. Alleen de liters bier kunnen nog roet in het eten gooien.
    Het is gelukkig nu nog koel weer.

hartelijke groetjes,

Ineke Blom- Melman

• 04 September 2008 - 15:19

Ineke:

Hi mannen!

Ja, ja,remember wie goed doet goed ontmoet!
    Tjee, wat hebben jullie al veel gedaan en dat na zo n reis.
    Ik dacht vanmorgen even te skypen Mike, but the name is not on the list already???? Nou komt vast wel. En about die leuke dames.....die vinden jullie toch altijd en overal? Nou, take it easy boys.

Mikesmama

• 04 September 2008 - 15:38

Marieke:

Geweldig om jullie verhaal te lezen, wat hebben jullie al veel gedaan!
    Fijn dat Mike zo`n goede invloed op je heeft,Rick.
    Ik wist niet dat je zo cultureel ingesteld was.
    Ga zo door, liefs, Marieke

• 04 September 2008 - 16:32

Anneloes:

Hey jongens,

Mijn Amerikaanse avontuur zit er op en ik mag de Groningse schoolbanken weer opzoeken. Ik heb een enorm toffe tijd gehad en dat wens ik jullie ook toe. Geniet er vooral van en ach met een beetje mazzel rollen die credits vanzelf naar binnen!!

Succes met de dames daar, maar dat gaat jullie ongetwijfeld wel lukken!

Liefs,

Anneloes

• 04 September 2008 - 18:49

Ruben En Jeroen:

Hee boys!!!

Toch even wennen zo'n donderdag avond zonder Rickos en Mikos. Op dit moment liggen jullie vast lepeltje-lepeltje op jullie kamertje, maar hebben wij nog een hele avond voor de boeg. Waarschijnlijk nog even een biertje in de stad drinken. Jullie moeten de wilde verhalen uit Melbourne natuurlijk met ons blijven delen, dan komen er vast en zeker ook nog leuke verhalen uit Groningen die kant op!
    Wij hopen voor jullie dat in Australies de Chickas jullie wat beter gezind zijn dan hier in Groningen!

Heel veel plezier daar en we spreken elkaar weer snel.

Groetjes,

Dijkie en Atje!
    En natuurlijk dikke Xjes

• 04 September 2008 - 20:30

Tannie :

Lieve neef en dito Mike,

Goed te horen dat jullie de reis naar de andere kant van de wereld goed hebben doorstaan! Rick kreeg maandagavond toch wel een beetje het gevoel dat je het best heel spannend vond zo aan de start van the big trip. Daarom ook fijn te horen dat alles ok is.

Helemaal goed trouwens ook dat jullie direct aan de sightseeing zijn begonnen als voorbereiding op de 14 daagse reis van de familie Lommerts & co van 21 dec 2008 t/m 2 jan 2009.

En wat betreft de nice ladies daar, laat maar eens zien wat voor leuke en vooral gemanierde nederlandse mannen wij hier hebben.

Heren heel veel goede tijd daar gewenst en vooral genieten.

Dikke kus van tannie Lous

• 04 September 2008 - 22:29

Djamy:

ahh moi jongens!

Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben daar. Wel een beetje jullie site bijhouden natuurlijk he en wat leuke foto's erop;)

geniet ervan jongens en rustig aan..

• 04 September 2008 - 23:13

Sjoukje Blom:

Hello guys! :) How are ya goin'? Al over de jetlag heen? Voor mij is het vandaag precies 2 maanden geleden dat ik uit Nederland vertrok. De tijd gaat echt onwijs snel! Ik zit trouwens niet in Melbourne, maar 90 km er vandaan, in een gat dat Ballarat heet ;). Haha! Nee, ik heb het heel erg naar m'n zin hier en geniet van het campus leven. Studeren schiet er af en toe een beetje bij in, maar hee, ik ben maar 1 keer in Australie ;)!
    Ik heb even gemist wat jullie precies in Melbourne doen.. Stage of zoiets? Wanneer gaan jullie beginnen?
    De treinverbinding van Ballarat naar Melbourne is wel heel goed, dus we kunnen zeker een keertje een drankje doen!
    Geniet van alles!

Cheers!

Sophie (That's my Aussie name ;))

• 05 September 2008 - 12:47

Mark En Gerald:

Rickos en Mikos! Heb jullie berichtje ontvangen en doorgestuurd;) Goed om te horen dat jullie het daar mooi hebben. Bas is een waardige vervanger voor je kamer! Worden mooie tijden hier. We zullen hem hier de dames wel even laten zien:) We mogen aannemen dat er binnenkort wat meer foto's op jullie site te bewonderen zijn. (Mike kan je onze a-technische ex-huigenoot misschien een beetje helpen?:P) Ook zijn wij benieuwd wat bij jullie valt onder "culturele activiteiten"?

Het beste! Groeten Gerald en Mark! xxxx

• 06 September 2008 - 17:17

Rens:

Jongens!!! Hoe bevalt het daar down under?! Jullie reputatie kennende weten jullie er wel raad mee haha... Ik heb me kapot gelachen om het verhaal van 4 september... Gelukkig hebben jullie het gevoel voor humor niet in Nederland laten liggen!!! Heel veel plezier daar!!! En niet bij enge mannen in de auto stappen he... Groeten Rens

• 06 September 2008 - 19:06

Annet Poutsma:

Hallo jongens

Even voorstellen: Ik ben Annet, kom regelmatig aan de Oosterweg te knippen en ben de zus van Gerald hoop dat jullie weten wie ik ben hahahahahhahahahha

Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hebben.
    Wens jullie heeel veel plezier en geniet van al het moois wat je tegen komt!!!! Geniet met volle teugen van elke dag, voor je het weet zit je weer in Groningen.

Liefs Annet

• 07 September 2008 - 21:36

Froukje:

Jaaa hallo daar!
    Goed om wat van jullie te horen uit dat verre australie! Ik mis alleen wat beeldend materiaal bij dit verhaal, maar daar zal ongetwijfeld aan gewerkt worden ;) Heel veel plezier nog met "acclimatiseren", maar als ik dat zo lees gaat dat helemaal goed komen. Laat snel maar weer wat van jullie horen, ik wacht ondertussen met smart op de 20 brieven ;)

xx, Froukje

• 08 September 2008 - 09:09

Michiel (vg):

eyy Laddies!
    wat fijn om jullie via deze site op de voet te volgen, keep up the good work!! ik wil niks missen van jullie avonturen!!
    Mopjes werden ook al verteld in het vliegtuig las ik. Daar heb ik ook een toepasselijke Groningse mop over Australie voor jullie:

N Grunneger is emigreert noar Austroalie en rid mit zien zeuntje deur de
    Wildernis.
    Op n gegevem mement zain ze n groot baist mit laange achterpoten en laange
    Steert.
    "Wat is dat poa," vroagt t jong.
    "Dat is n dangeroe," zegt poa.
    Even loater lopt der n haile grote vogel veur de jiep langs en stekt zien
    Kop in t zaand.
    "Wat is dat den," vroagt lutje jong.
    "Dat is n dangeroe, mien jong," zegt pa.
    N Uurtje loater rieden ze bie n rivier laangs. Doar ligt n ieslek groot baist
    Mit n grote bek en hail schaarpe taanden in t woater noar heur te loeren.
    "Wat is dat den pa," vroagt t kereltje.
    "Dat is n dangeroe," zegt pa.
    "Moar pa, hou waist doe dat toch aaltmoal," vroagt t kereltje vol bewonderen.
    "Och," zegt pa, "dat is nait zo stoer mien jong, moar doar mot je Engels
    Veur kennen.
    Zugst dat grode bord doar? Doar staait dat op: All animals are dangeroes!! hehe

• 08 September 2008 - 09:22

Heijerbak:

Hee gozers!

Er gaan al weer mooie avonturen van jullie door de kleedkamer, zo te horen is het goed te vertoeven daaro!
    En natuurlijk altijd top om de werkweek weer ff te beginnen met het opstarten van jullie site om de avonturen te lezen!

Geniet dr van Boys!

• 08 September 2008 - 11:57

Hilde:

Ha Rick,

Wat een verhalen, nu al! Leuk hoor, om te lezen dat het zo goed gaat. Hier is ook alles goed (al wil je dat misschien niet weten :-)). Be Quick speelt gelijk tegen WKE, Daan wint met 3-1 van De Held en Margo met 6-1 van GVAV (uit, dus altijd lastig). Tja, je kunt wel denken dat je de enige bent met nieuws, maar dat is dus niet zo :-)

Geniet ervan en tot mails of tot hier...
    groetjes van ons allemaal!!

• 08 September 2008 - 12:30

Elte:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben! geniet ervan!
    groeten elte

• 08 September 2008 - 15:38

Marlies:

Mooi genieten daar aan de andere kant.. Blijf vooral meer schrijven, want iedereen is benieuwd!!
    Have fun en geniet ervan!!
    Xx Marlies

• 09 September 2008 - 22:11

Peizerweg:

Hoi alles goed? Groetjes Esma (en brian)

• 10 September 2008 - 00:54

Hoeksema's:

We horen het al.... jullie genieten van alles wat Australie jullie te bieden heeft. That's the way!

Vandaag party in hoeksema's residence..... een plekje leeg, maar helaas we moeten ons behelpen zonder jou... Desondanks... heerlijk gegeten bij E.

Hopen nog meer te horen van jullie verhalen.....

en eh.... Mike kan die kangeroo ook over de post.... ha,ha....

Enjoy!

xxx
    Koos, Monique, Brian, Nicolas, Isabelle.

• 11 September 2008 - 15:29

Vdmeuln:

Moi jungs,
    Mooi stadje dus? Gaat toch niks boven Groningen zoals jullie weten:p

Leuke verhaaltjes al ja..Elke dag zal wel weer een bijzondere worden als ik het zo hoor. Lijkt het een beetje op Tanzania qua schone straten Rick? haha. Kijken even wat een Greenfeetje kost daar.. hobbel ik wel even langs binnenkort.
    Even over die afspraakjes..verhaaltjes vertellen kan iedereen he;-)..evidence!
    Succes verder daar.. C u later

• 12 September 2008 - 08:33

Trainer:

Mannen,
    Kleine jongetjes worden groot. Ik wens jullie een hele goeie tijd daar. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.. hmm, kan zo even niets verzinnen.
    Groet, Bas.

• 12 September 2008 - 19:39

Ruben:

Jongens,

Na een X aantal dagen van niks van jullie gehoord te hebben,wat ik enig sinds goed begrijp want jullie hebben de handen vol aan die chickas daar,mis ik de berichten van jullie wel.
    Hoe staat het ervoor met het leven in Melbourne?Alles geregeld met het onderkomen?

Groetjes

Ruben